BOSCH Prostownik BAT 690 12/24V 90A
Uniwersalne ładowarki akumulatorów BAT 645 / BAT 690
pojazdu w przypadku wyjęcia akumulatora. Coraz większe znaczenie w codziennej pracy warsztatowej ma trybbuforowy, gdy ładowarka wspomaga zasilanie Instalacji podczas aktualizacji sterowników.
PONADCZASOWE
Nowe ładowarki są wyposażone w gniazdo USB ułatwiające aktualizację oprogramowania. Pozwala to na przykład na wgrywanie charakterystyk dla innowacyjnych
typów akumulatorów - dzięki czemu urządzenia są zawsze zgodne z aktualnym stanem techniki. Ponadto dla BAT 690 jest planowane połączenie WiFi, aby możliwić
w przyszłości integrację z siecią warsztatową.
DO RÓŻNYCH INSTALACJI
Dwie nowe, uniwersalne w zastosowaniu, ładowarki akumulatorów BAT 645 i BAT 690 firmy Bosch dysponują wyjściami prądowymi 45A lub 90A. Obie ładowarki Mogą być stosowane zarówno do 12-woltowych akumulatorów samochodów osobowych, jak i 24-woltowych akumulatorów pojazdów użytkowych. Automatycznie wykrywają wymagane napięcie nominalne.
UNIWERSALNE
Jako dodatkowe tryby pracy ładowarki BAT 645 i BAT 690 oferują ładowanie podtrzymujące i ładowanie buforowe.
W trybie podtrzymywania urządzenie zapewnia zasilanie
Maks. prąd ładowania przy: 90 A
- 12V: 90 A
- 24V: 45 A
Długość kabli do ładowania: 2 x 3 m
Przekrój kabli do ładowania: 16 mm2
Pobór mocy : Maks. 1600 W
Charakterystyki ładowania: I1U1I2aI3aI3...
Ładowanie podtrzymujące: 13.0 V / 26.0 V ; Maks 90 A / 45 A
Zakres temperatury pracy: -5°C –+45°C
Napięcie zasilania: 230 V 50/60 Hz
Napięcie nominlne akumulatora: 12 V / 24 V
Stopień ochrony (DIN 40050): IP 20 D
Klasa bezpieczeństwa (DIN 40530): SK I
Wymiary (Szer x Wys x Głęb): 220 x 115,5 x 473
Poziom emitowanych zakłóceń(DIN 40839): Klasa B
Zalety BAT 645 / 690
- 45 A lub 90 A – uniwersalne ładowarki do akumulatorów kwasowo-ołowiowych oraz litowo-jonowych nowego typu - litowo-żelazowo-fosforanowych
- 12 V / 24 V do samochodów osobowych i ciężarowych,z automatycznym przełączaniem
- W pełni automatyczne charakterystyki ładowania- uniwersalna dla wszystkich typów baterii (UNI) oraz specyficzne dla akumulatorów typu WET (mokrych-kwasowych), AGM (z matą z włókna szklanego), GEL (żelowych), EFB i LFP (litowo-żelazowo-fosforowych), jak również miękka faza ładowania akumulatorów głęboko rozładowanych (automatyczna)
- Tryb podtrzymywania do utrzymywania zasilania w celu buforowania danych (np. radioodbiornika) podczas wymiany akumulatora
- Tryb ładowania buforowego, który utrzymuje stan naładowania akumulatora i stabilizuje elektryczne instalacje pojazdu (silnik jest wyłączony)
- Panel obsługowy z wyświetlaczem matrycowym
- Elektroniczny system zarządzania ochroną
- Gniazdo USB do aktualizowania oprogramowania
- Wymienne kable ładowania i przewody zasilające
- Uchwyt ładowarki do montażu naściennego