BOSCH Regulator ciśnienia paliwa 0 280 161 511
Pompa paliwowa tłoczy olej napędowy do znajdującego się na listwie wtrysków zasobnika wysokiego ciśnienia, wspólnego dla wszystkich cylindrów. Dzięki jego pracy zostaje zachowana stała różnica ciśnień pomiędzy tym, które mieści się w kolektorze dolotowym, a ciśnieniem paliwa, które znajduje się w obwodzie zasilania. Taka regulacja umożliwia precyzyjne dawkowanie paliwa w sposób niezależny od chwilowego ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Na konieczność wymiany zasobnika ciśnienia może wskazywać spadek mocy silnika, niestabilność obrotów, zwiększone zużycie paliwa i szarpanie podczas jazdy. Ignorowanie nieprawidłowej pracy zasobnika pogarsza precyzję pracy wtryskiwaczy, nadmiernie obciąża pompę paliwową i skraca jej żywotność. Dodatkowo może dochodzić do wylewania paliwa z wtryskiwaczy, przez co mieszanka staje się zbyt bogata i naraża tłoki na zniszczenie.
B003CK7M7E | AMAZON (ASIN) |
0280161512 | BOSCH |
1563 J8 | CITROËN |
0 280 161 502 | IC KROSY |
1110780292 | MERCEDES |
1110780392 | MERCEDES |
A 111 078 03 92 | MERCEDES |
A1110780292 | MERCEDES |
1563 J8 | PEUGEOT |
2 267 577 50R | RENAULT |
226755750R | RENAULT |